همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

همراز

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

بایگانی

به کجا میری عزیزم قفسه تموم دنیا

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۴۰ ب.ظ

همه از غم کسانی حرف میزنند که میمانند و میسازند.

اما هیچوقت به غم آنهایی که میگذارند و میروند فکر کرده‌ایی!؟

 

یه آمار وحشتناکی از مهاجرت نوابغ ایرانی میخوندم که مخم سوت کشید!

طی سال گذشته‌ی میلادی هر هفته 300 ایرانی، فقط اقامت کانادا رو گرفتن!!

طبق آمار از هر ده جوان ایرانی پنج‌نفر بفکر مهاجرت هستن!

واقعا چیکار دارین میکنین با این مردم و این مملکت؟!!

 

 

 

#همین

 

  • حامد سپهر

نظرات  (۹)

به نظر من غم رفتن بیشتره من دوستم با گریه میگفت من دلم نمیخواد برم ولی مجبورم چون اینجا هیچ آینده‌ای برای خودم متصور نیستم ولی اونجا میتونم هم کار کنم و زندگی خودمو بسازم هم برای خانواده‌ام پول بفرستم و کمک حالشون باشم در صورتی که اینجا فقط سربارم...
پاسخ:
متاسفانه همون آینده‌ایی که باید تو کشورت بمونی و بسازی مجبوری توی کشور دیگه‌ایی دنبالش باشی
گریه‌های علی ارسلان کشتی گیر ایرانی که دیروز برای کشور صربستان طلا گرفت کلی حرف داشت:(
اینطوریه که توی تورنتو انگلیسی بلد نباشی دچار مشکل نمی‌شی!
واقعا تاسف‌آوره.
پاسخ:
متاسفانه همینطوره
البته اینهم شاید یجور کوچاندن اجباریه!
قتل عام
پاسخ:
دقیقا😔
چه دلگیر و تلخ :(
پاسخ:
متاسفانه همینطوره:(
بقول داداشم
نگوییم ایران
بگوییم ویران
از ایران دیگه چیزی نمونده !

+
سلام
هدف اونا هم همینه که ملت برن و اینجا رو بیش از پیش غارت کنند !
کاری که مغول نتوست انجام بده ،اینا دارن به اتمام میرسونن.

پاسخ:
دقیقا انگار هدفشون همینه 
مثل کسایی که یه گنج پیدا میکنن و سعی میکنن تعداد سهم خواهها رو کم کنن تا سهم بیشتری به خودشون برسه
ایران عروس خاورمیانه است.
گنج از این بهتر؟!
دقیقا همین!
پاسخ:
از این عروس دیگه چیزی باقی نمونده:(
کاش نابغه بودم. کاش یه چیزی شده بودم :(
پاسخ:
خب اینم یه راهیه برا خلاص شدن از این کره‌شمالی که ساختن!
  • مهدیار پردیس
  • اینا اتفاقاً همینو می‌خوان! نابودی «ایران» از طریق نابودی محیط زیست و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و... آدماش! از دشمنان ایران توقعی جز این نباید داشت!
    پاسخ:
    واقعا دشمن همچین کاری با یه کشور بیگانه نمیکنه که اینا میکنن
    نوابغ هفت خط دروغگویی و دو دوزه بازی مون کاش مهاجرت میکردن
    پاسخ:
    بله اگه به رفتنه کاش نخاله‌ها برن نه نوابغ
    هرچند توی کشورهای دیگه فقط از نوابغ استقبال میکنن نه نخاله‌ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">